اجرای طرح فاضلاب بندرعباس ۳ سال زمان نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: رفع مشکل دفع فاضلاب شهر بندرعباس از مهمترین دغدغه های مردم و مدیریت شهری است زیرا تداوم آن خسارات جبران ناپذیری به این شهر خواهد زد.

آبتین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حل مشکل دفع فاضلاب شهر بندرعباس نیازمند اختصاص اعتبار ملی است و تنها با گفتار، بیان مشکل و انتقاد کردن مشکلی از دفع فاضلاب شهر بندرعباس حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه‌ای که برای حل مشکل دفع فاضلاب شهر بندرعباس برآورد شده، مبلغ یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شود که رقمی بالاتر از بودجه عمرانی یک سال استان هرمزگان است، تأمین این بودجه تنها با اعتبارات ملی و استانی امکانپذیر نیست.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: پیگیری‌های اخیر استاندار با همکاری صنایع اطراف بندرعباس با نگاه مسئولیت اجتماعی به توافق امید بخشی ختم شده است که این صنایع بخش اصلی هزینه ذکر شده را پرداخت کنند تا پروژه فاضلاب شهر بندرعباس آغاز به کار کند.

امیری اضافه کرد: چنانچه این توافق اجرا شود، تحقق پروژه ایجاد سیستم دفع فاضلاب شهر بندرعباس به لحاظ فنی به بیش از سه سال زمان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که تغییر دولت تغییری در این سیاست مهم و کلی برای شهر بندرعباس ایجاد نکند و شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

کد خبر 488878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.