شهردار اصفهان هیچ واکسنی دریافت نکرده است

رییس بیمارستان میلاد اصفهان گفت: هیچ تزریق واکسنی برای شهردار اصفهان انجام نشده است.

منصور کندری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به حواشی فضای مجازی مبنی بر واکسن زدن شهردار اصفهان اظهار کرد: شهردار به دلیل مشکل کلیوی و قلبی که دارد به صورت دوره‌ای در سه ماه اخیر به بیمارستان میلاد مراجعه کرد و تحت درمان بود. دو هفته پیش که به بیمارستان مراجعه کرد همزمان با بستری ایشان در حال واکسیناسیون پرسنل خود بودیم که با توجه به تعدادی واکسن که در آخر وقت، اضافه آمده بود و باید امحا می‌شد به ایشان پیشنهاد دادیم که برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

وی افزود: به ایشان توضیح داده شد که واکسن‌ها جز امحایی های پایان وقت است به همین دلیل ابتدا نام شهردار اصفهان در لیست سامانه سیب ثبت شد، اما طی مشورت با پزشک معالج، ایشان از دریافت واکسن منصرف شدند. ایشان اعلام کردند که شهردار قبلاً به کرونا مبتلا شده و نباید واکسن بزند به همین دلیل تزریق انجام نشد.

رئیس بیمارستان خصوصی میلاد ادامه داد: من این موارد را امروز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان ایشان هم کامل توضیح دادم.

وی گفت: هیچ تزریق واکسنی برای شهردار اصفهان انجام نشده است.

به گزارش ایمنا، تزریق واکسن پاکبانان اصفهانی از تاریخ یک اردیبهشت آغاز شد و تاریخ اشاره شده این مراجعه نیز با این موضوع کاملاً بی ارتباط است.

کد خبر 488822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.