۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
وداع احتمالی راموس و رئال

شاید بدترین خبر برای یک بازیکن رئال، تبدیل شدنش به اسطوره ای در این تیم باشد چون پایان رئال و اسطوره ها هیچ‌وقت خوش نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مدتی است که صحبت‌ها در رابطه با تمدید قرارداد سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید در جریان است و هنوز این باشگاه توافقی با این بازیکن حاصل نکرده تا شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد جدایی او از جمع مادریدی‌ها باشیم.

پس از موفق نشدن پروژه سوپر لیگ، توجه رسانه‌ها و هواداران مادریدی به تمدید قرارداد راموس معطوف شد. مدافع اسپانیایی که برای سال‌ها در رئال توپ زد و افتخارات بزرگی را همراه با این تیم کسب کرد در آستانه اتمام قراردادش در این باشگاه هیچ پیشنهاد قانع کننده ای دریافت نکرده است.

سران باشگاه رئال مادرید در تلاش هستند تا به دلیل شرایط مالی موجود، قرارداد ارزانی را با راموس امضا کنند ولی این بازیکن مایل به پذیرش تمدید قرارداد ارزان نیست و به همین دلیل مذاکرات به بن بست رسیده است. بسیاری از هواداران انتظار دارند که مدیران باشگاه با راموس تمدید کنند تا کاپیتان تیم خود را از دست ندهند.

نکته جالب توجه در رابطه با تمدید نشدن قرارداد با راموس، گزینه‌هایی است که برای جانشینی او در نظر گرفته شده اند و در این میان داوید آلابا جدی‌ترین گزینه محسوب می‌شود. همین مسئله باعث شده تا دنبال کنندگان رئال مادرید باور داشته باشند آلابا گزینه مناسبی برای جانشینی راموس نیست و باقی ماندن این بازیکن در ترکیب تیمش می‌تواند کمک بیشتری به تیم بکند.

زمان زیادی تا سی ام ژوئن باقی نمانده است و راموس و پرز باید هر چه سریع‌تر با یکدیگر به توافق برسند. توافق بر سر ماندن یا رفتن راموس. بدون شک رفتن راموس می‌تواند دفاع رئال را با تحولات زیادی رو به رو کند و از سوی دیگر منطقی است که راموس خواهان ماندن در مادرید باشد اما در حال حاضر رویدادها و اتفافات خبر از جدایی یک اسطوره دیگر می‌دهند.

کد خبر 488778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.