شاخ گوا را دوباره بشکن!

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در اولین بازی دور برگشت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف گوا خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در چهارمین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در گوای هند به مصاف میزبان رقابت‌های گروه E خواهد رفت. سرخ‌پوشان که در بازی قبل مقابل همین تیم پیروز شده‌اند تلاش می‌کنند با برد دوباره برابر گوا حداکثر امتیازات را در چهارمین دیدار کسب و به نوعی صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنند. البته مسجل شدن صعود قرمزها به دیدار دیگر گروه یعنی مصاف الریان و الوحده بستگی خواهد داشت.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس بوده اما در بازی گذشته پرسپولیس دروازه خود را برای دومین بار باز شده دید. این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد، بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس خواهد بود.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و علی شجاعی چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. حضور شیری و شجاعی در ترکیب از نکات جالب توجه این دیدار است و به نظر می‌رسد کادر فنی قصد دارد به امیری و نعمتی استراحت بدهد. این درحالی است که مدافعان پرسپولیس و به ویژه سید جلال حسینی علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است فرشاد فرجی از دیدار بعدی قرمزها به جمع مدافعین پرسپولیس اضافه می‌شود.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با گوای هند، میلاد سرلک، محمد شریفی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد کادر فنی در ابتدای بازی به کامیابی نیا، نورالله‌ی و عالیشاه استراحت خواهد داد و در نیمه دوم آنها به جمع هافبک‌های تیم اضافه خواهند شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل گوا

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، محمد شریفی، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و شهریار مغانلو

کد خبر 488747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    مثل بازی قبلی خدا کمک کنه و اشتباه داور انشاالله پسپولیس ببره