«احضار» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در هفته اول ماه رمضان

سریال "احضار" به کارگردانی علیرضا افخمی با بازدید حدود ۳ میلیونی، پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در هفته اول ماه رمضان در تلوبیون شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سریال «احضار»، سریال‌های رمضانی تلویزیون که از شبکه‌های مختلف سیما با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد، در سایت و اپلیکیشن تلوبیون هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. پس از گذشت حدود یک هفته از پخش این سریال‌ها در شبکه‌های مختلف، "احضار" با آمار جالب توجه در رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار گرفته است.

سریال "احضار" به کارگردانی علیرضا افخمی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، با ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۳ بیننده در تلوبیون تا این لحظه پربیننده‌ترین سریال تلویزیون است.

سریال "بچه مهندس ۴" شبکه دو سیما به کارگردانی احمد کاوری نیز با بازدید ۲ میلیون و ۲ هزار و ۸۶۱ بازدید در رتبه دوم قرار دارد.

"یاور" به کارگردانی سعید سلطانی که از شبکه سه سیما پخش می‌شود نیز به بازدید ۱ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۷۹ بازدید رسید و در رتبه سوم قرار گرفت.

سریال "احضار" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایی نقش ایفا کرده‌اند.

کد خبر 488630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شقایق IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    1 0
    این فیلم عالیه ممنون امیدوارم باز هم از این فیلم های با مزمون بسازید
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    سلام من بچه مهندس چهار را فقط دیدم و بچه مهندس سه خیلی قشنگ بود قصش خیلی جذاب بود با بازی روزبه حصاری محمد رضا رهبری هم خوبه قصه فصل چهار خوبه ولی قصه فصل سه خیلی زیبا بود رای من به بچه مهندس چهار
  • فاطمه IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    سریال بدی نیست ولی خیلی چیزا توش رعایت نشده کرونا وماسک زدن و زمان پخشش کمه اینقدپیام بازرگانی میزارن نیم ساعت هم نمیشه پخش سریال