جبران ناکامی رادان با «ابلق» و «جیران»

فیلم " ابلق" از نرگس آبیار و سریال "جیران" ساخته حسن فتحی، روزهای پر از موفقیتی را برای بهرام رادان نوید می‌دهد.

به گزارش ایمنا، روزنامه خراسان نوشت: یکی از ستاره‌های سینما که در یکی دو سال اخیر به نمایش خانگی آمده و در سریال‌های این مدیوم ایفای نقش می‌کند، بهرام رادان است. او پس از شکست سنگین با مجموعه «رقص روی شیشه»، برای بازی در سریال حسن فتحی جلوی دوربین رفته که امید به استقبال از آن زیاد است.

رادان در سه سال گذشته در سینما هم روزهای نسبتاً کم‌فروغی را سپری کرد، اما سال ۹۹ با «ابلق» در جشنواره خوش درخشید. بهرام رادان سال ۹۷، اولین حضور در سریال نمایش خانگی را با مجموعه «رقص روی شیشه» تجربه کرد. اواسط پخش سریال، زمزمه‌هایی درباره جدایی این بازیگر و امیر آقایی از پروژه به دلیل مسائل مالی شنیده می‌شد تا اینکه در نهایت پس از انتشار ۱۲ قسمت، سریال نیمه‌تمام ماند و سرنوشت شخصیت‌ها در قالب نریشن گفته شد و این قسمت را به عنوان قسمت پایانی به حساب آوردند.

به این ترتیب اولین تجربه رادان، جز نارضایتی مخاطبان و اختلاف خودش با عوامل سریال نتیجه‌ای نداشت. اکنون او با یک سریال مهم و نقشی ویژه به نمایش خانگی بازگشته است تا اولین همکاری با حسن فتحی را تجربه کند. فتحی سابقه درخشانی در ساخت آثار تاریخی دارد و سریال‌هایش مورد استقبال مخاطبان بوده است. فضای عاشقانه سریال هم شانس «جیران» را برای جلب نظر تماشاگر بالا برده است.

ایفای نقش ویژه و جالبی مانند نقش ناصرالدین شاه قاجار نیز فرصت خوبی برای رادان است تا شکست قبلی‌اش را جبران و توجهات را جلب کند. او در این سریال که به دوران جوانی شاه قاجار می‌پردازد، نقش شاه جوان را بازی کرده که اگر از پس ایفای این نقش به خوبی برآید، نقطه عطفی در کارنامه‌اش خواهد بود.

آخرین فیلم‌هایی که بهرام رادان به واسطه آن‌ها روی پرده سینما دیده شده، «چهارراه استانبول»، «آشفته‌گی»، «سونامی» و «ایده اصلی» بوده که از میان آن‌ها «ایده اصلی» و «چهارراه استانبول» فروش متوسطی داشته‌اند. این آثار در جشنواره فجر هم نمایش چندان موفقی نداشتند و توفیقی نصیب رادان نکردند. با این حال این بازیگر سال ۹۹ در اولین همکاری با نرگس آبیار، جلوی دوربین «ابلق» رفت و نقش متفاوتی را ایفا کرد.

او نقش یک مرد میان سال را بازی کرد که ظاهر، طرز لباس پوشیدن و طبقه اجتماعی‌اش با تصویر غالبی که از نقش‌هایش وجود دارد، متفاوت بود. این بازیگر در نقش این شخصیت بازی متفاوتی داشته و سعی کرده با لحن صحبت کردن و طرز نگاه خود به ویژگی‌های کاراکتر به عنوان یک مرد دو رو، غلط‌انداز و بدنام نزدیک شود و او را برای مخاطب باور پذیر کند. اکران این فیلم پس از مدتی غیبت رادان در سینما، به احیای او کمک خواهد کرد.

کد خبر 488556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.