پروژه‌های ناتمام شهرداری آستارا تکمیل می‌شود

شهردار بندر آستارا گفت: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های ناتمام تکمیل می‌شود.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تشریح پروژه‌های ناتمام اظهار کرد: خیابان حکیم نظامی غربی به طول بیش از یکصد متر آزادسازی شده و همچنان ادامه خواهد داشت، کف سازی، زیرسازی، احداث میدان، جدول کاری، تأسیسات روشنایی، فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی در آن اجرا می‌شود و برای اجرای این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: در خیابان حافظ مقابل مدرسه افروز، حدود ۸۰ مترمربع عقب نشینی انجام شده و در بخش آزادسازی شده، جدول کاری، پیاده‌روسازی و آسفالت در دستور کار قرار دارد که برای اجرای این پروژه ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شهردار آستارا ادامه داد: در کوچه پریان آبراه مقابل جدول برای هدایت آب‌های سطحی به طول حدود ۱۷۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در باغ ملی حدود یک هزار و ۲۰۰ مترمربع کف سازی شده است و تجهیزاتی همچون ست ورزشی، پایه‌های روشنایی، نیمکت و سطل زباله خریداری شده و به زودی در محوطه آن نصب می‌شود و تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی قدیمی باغ نیز در دستور کار قرار دارد.

معیتی اضافه کرد: برای زیباسازی باغ ملی، آبشار مصنوعی خریداری و در محوطه آن نصب شده و در هفته آینده راه اندازی می‌شود و در مجموع برای ساماندهی این باغ، مبلغی معادل ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری در تابستان ۱۳۹۸، کارواش اتوبوس‌های مسافربری در ضلع جنوبی و کانال هدایت آب‌های سطحی را در محوطه پایانه احداث کرده است، اما در حال حاضر محوطه آن وضعیت مطلوبی ندارد، بر اساس برنامه ریزی، در فاز نخست از روز شنبه بتن‌ریزی و بهسازی محوطه ترمینال به مساحت ۵۰۰ متر مربع اجرا می‌شود و برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: شهرداری دو گنبد طلایی را با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان خریداری کرده که به زودی در دو طرف ورودی مزار شهدای این شهرستان نصب خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر رنگ‌آمیزی جداول و بهسازی و زیباسازی ورودی شهر در حال انجام است و در هفته آینده نیز خط‌کشی معابر اجرا می‌شود.

معیتی تاکید کرد: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های ناتمام شهرداری آستارا تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 488544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.