تأمین مسکن طبقه متوسط در طرح تفصیلی منطقه ١٢ مشهد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در طرح تفصیلی منطقه ١٢، رویکرد تأمین مسکن طبقه متوسط را داریم و امیدواریم پروژه‌هایی که در این منطقه اجرا می‌شود بتواند هرچه بهتر توازن را در شهر برقرار کند.

به گزارش ایمنا، محمد هادی مهدی نیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد اظهار کرد: در برنامه عملیاتی شهرداری مشهد تعادل بین پروژه‌های خودرو محور و انسان محور لحاظ شده و توازن لازم بین این ۲ نوع پروژه با هم مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: عملکرد شورا در اجرای پروژه‌ها در این دوره مثال زدنی است، نقد منصفانه کمک می‌کند راه را بهتر برویم اما کسانی که عملکرد شورا را نقد می‌کنند باید عملکرد خود را نیز مدنظر داشته باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در طرح تفصیلی منطقه ١٢، رویکرد تأمین مسکن طبقه متوسط را داریم و امیدواریم پروژه‌هایی که در این منطقه اجرا می‌شود بتواند هرچه بهتر توازن را در شهر برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش سوانح رانندگی باید بتوان سرعت خودروها را در مناطق شهری ۳۰ کیلومتر در ساعت نگه داشت که پیشنهاد می‌شود این طرح از منطقه ۱۲ به صورت آزمایشی شروع شود.

کد خبر 488439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.