طباطبائی با مهندسی شدن انتخابات ژیمناستیک توسط فدراسیون مخالف است

دبیر سابق هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: فدراسیون ژیمناستیک به فکر انتخابات خودش است که به زودی برگزار می‌شود و می‌خواهد افرادی را به عنوان رئیس هیئت شهرها بگذارند تا به او رأی دهند و در بیشتر استان‌ها مثل تهران این موضوع مطرح است.

علی نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با انتخابات ژیمناستیک استان اصفهان، اظهار کرد: زمانی که دوره یک رئیس هیئت تمام می‌شود، فدراسیون طی نامه‌ای سرپرستی برای آن هیئت مشخص می‌کند که سه ماه بعد از آن انتخابات برگزار شود ولی در حال حاضر شش ماه از این موضع گذشته که از نظر قانونی باید ثبت نام مجدد شود، اما فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد دارد با همین ثبت نام‌هایی که شده مجمع را برگزار کنند.

وی مدعی شد: دلیل عقب افتادن انتخابات هیئت ژیمناستیک استان اصفهان این است که فدراسیون می‌خواهد در امور استان‌ها دخالت کند و نفری که مد نظر دارد رأی بیاورد. اداره کل ورزش و جوانان لیستی برای فدراسیون ارسال می‌کند که بر اساس این لیست فدراسیون تاریخی را برای انتخابات مشخص کند، اما متأسفانه لیست که به تهران می‌رود فدراسیون تغییراتی در آن به وجود می‌آورد که مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان با این موضوع موافق نیست و می‌خواهد طبق قوانین مجمع برگزار شود تا نگویند مهندسی شده بود.

دبیر هیئت سابق ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه باید بین فدراسیون ژیمناستیک، اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع تعامل برقرار شود، ادعا کرد: فدراسیون ژیمناستیک به فکر انتخابات خودش است که به زودی برگزار می‌شود و می‌خواهد افرادی را به عنوان رئیس هیئت شهرها بگذارند تا به او رأی دهند و در بیشتر استان‌ها مثل تهران این موضوع مطرح است.

نکویی اضافه کرد: حدود یک سال است که ژیمناستیک اصفهان بلاتکلیف است هرچند نمی‌شود مسابقاتی برگزار کرد به خاطر کرونا، اما به آینده هیئت استان ضربه می‌زند زیرا فعالتی نداشتند.

کد خبر 488410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.