آغاز عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در آستارا

شهردار بندر آستارا از آغاز عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر این شهر همزمان با مساعد شدن شرایط جوی خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که شهرداری با مساعد شدن شرایط جوی، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر را از ورودی شهر و شهرک عباس آباد آغاز کرده است.

وی افزود: در سال گذشته ادارات برق منطقه‌ای استان گیلان برای کابل گذاری و تقویت شبکه برق شهرستان آستارا و اداره آب و فاضلاب نیز برای اجرای طرح ملی شبکه فاضلاب و تقویت فشار آب شهری در بعضی از معابر اقدام به کنده کاری کرده بودند که باعث ناراحتی و رنجش خاطر برخی از شهروندان شده است.

شهردار آستارا تصریح کرد: اجرای برخی از طرح‌ها در محدوده شهری نیاز به حفاری معابر دارد و شهرداری نیز در این راستا باید مجوزهای لازم را برای ادارات مرتبط صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: این حفاری‌ها بیشتر در معابر شهرک مهدی (پشت هنرستان)، بلوار معاد و خیابان ملت انجام شده که به زودی عملیات لکه گیری و آسفالت آن مرحله به مرحله انجام می‌شود.

معیتی گفت: در سال جاری ۷۵ تن قیر خریداری شده است که در ادامه معابری خاکی که در سال‌های گذشته زیرسازی و کانیو و کانال در آنها اجرا شده، آسفالت خواهد شد.

شهردار آستارا افزود: مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهری نیازمند همکاری شهروندان است تا بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری، رفاه و آرامش را برای همگان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 488363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.