نیروی هوایی عراق صفر _ تراکتور صفر / هتریک تراکتور در نتیجه تساوی

تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی مرحله گروهی آسیایی خود به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی آسیایی امروز _۳۱ فروردین ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دیدار تیم‌های نیروی هوایی عراق و تراکتور

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی.

ترکیب تیم فوتبال نیروی هوایی عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، سامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، لویی العانی، علی محسن، علی کاظم و مصطفی محمد.

سرمربی: ایوب اودیشو.

کارت زرد:

نیروی هوایی عراق: ابراهیم بایش (دقیقه ۳۴)، علی کاظم (دقیقه ۷۸)

تراکتور: میثم تیموری (دقیقه ۶۳)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _

شرح بازی:

در این بازی کاپیتان مسعود شجاعی از دقیقه اول در زمین حضور دارد، تا دقیقه ۱۰ تراکتوری توپ و زمین را در اختیار دارد ولی این تیم موقعیتی خطرناک ایجاد نکرده است. بعد از ۲۰ دقیقه بازی به تعادل کشیده شد و حتی بازیکنان نیروی هوایی عراق بهتر هم بازی می‌کنند. تراکتوری‌ها در دئ صحنه اشتباهاتی در محوطه جریمه خود داشتند که در یک صحنه اخباری با جای گیری خوب مانع از گلزنی عراقی‌ها شد. تراکتور در دقایق آخر نیمه اول می‌توانست گل برتری خود را توسط پیمان بابایی به ثمر برساند که با عکس العمل خوب دروازه بان تیم نیروی هوایی عراق همراه بود و توپ به کرنر رفت. داور یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ بازی همچنان بدون گل پیش می‌رود، از دقیقه ۷۰ نیروی هوایی عراق بازی را در اختیار گرفته است. در این نیمه هم اتفاقی خاصی رخ نداد و داور سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۱: تراکتورها روی یک حرکت تیمی به سمت دروازه نیروی هوایی عراق رسیدند که پیمان بابایی با یک حرکتی در عرض و شوتی محکم و سرکش به سمت دروازه تیم حریف زد که دروازه بان عراق توپ را از زیر طاق دروازه به بیرون کشید.

دقیقه ۵۱: ضربه سامان نریمان جهان در محوطه جریمه نیروی هوایی عراق با اختلاف کم از کنار در وازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: شوت سنگین محمد خانزاده از را فهد طالب با عکس العملی مناسب دفع کرد.

شرح گل: -

کد خبر 488297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.