احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا شد

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا از انتخاب احمد جمشیدیان به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

علی کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود ۱۲ روز منتظر بازگشت دوباره و توافق با پایان رأفت سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری آستارا ماندیم. اما متأسفانه ایشان پاسخ مثبتی به ما نداد. که پس از بررسی گزینه‌های مختلف در نهایت با "احمد جمشیدیان" سرمربی سابق پاس همدان به توافق نهایی رسیدیم و ایشان به صورت رسمی به عنوان سرمربی شهرداری انتخاب شد.

وی افزود: شناخت خوب احمد جمشیدیان از تیم و بازیکنان شهرداری و توافقات مالی مد نظر هیئت مدیره از مهمترین دلایل انتخاب او به عنوان سرمربی شهرداری آستارا بود.

او یادآور شد: محمد میرترابی مربی سابق تیم‌های پاس، سپیدرود رشت، رایکا بابل و نساجی مازندران و سجاد بیگی مربی سابق تیم پاس همدان به عنوان دستیاران جمشیدیان در شهرداری آستارا خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: مراسم معارفه احمد جمشیدیان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا امروز ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه وحدت این شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ شهرداری آستارا در حال حاضر با انجام ۲۱ بازی، ۹ برد، چهار مساوی، هشت باخت و ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول ۱۸ تیمی لیگ دست اول کشور قرار دارد. و در هفته بیست و دوم، ششم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه تختی اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود.

پایان رأفت سرمربی سابق شهرداری آستارا در ابتدای سال جاری به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد و یاشین سزاوار، کاپیتان تیم به صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت شهرداری آستارا را در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، جام آزادگان برعهده گرفته بود.

به گزارش ایمنا، احمد جمشیدیان متولد ۱۳۶۳ در شهرستان همدان است و تجربه بازی در ملوان بندرانزلی، راه آهن، سپاهان، استقلال و پیکان تهران، پاس همدان و تیم ملی را در کارنامه دارد.

کد خبر 488266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.