۱۰۰میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان مصوب شد

شهردار کمیجان گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال برای انجام طرح‌های عمرانی حوزه مدیریت شهری از سوی شورای اسلامی این شهرستان مصوب شده است.

به گزارش ایمنا، محسن کرباسی در این باره اظهار کرد: بودجه پیشنهادی برای مدیریت شهری کمیجان ۶۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بود که با تلاش‌های صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب شد.

وی گفت: عملیات اجرایی ساماندهی مبادی ورودی کمیجان از سمت شهر میلاجرد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف اعتبار پنج میلیارد ریالی از طرح‌های مهم عمران شهری کمیجان است که امسال نیز ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

شهردار کمیجان ادامه داد: اجرای مجموعه ورزشی مجتمع تفریحی گردشگری در شش فاز از مهمترین طرح‌های نیمه تمام شهری کمیجان است که تاکنون دو فاز آن نهایی شده و در سه قسمت مختلف شهر اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای اجرایی کردن این طرح فراهم و تاکنون چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز اعتبار برای آن صرف شده است که در بودجه امسال شهرداری کمیجان نیز هفت میلیارد ریال به این طرح اختصاص دارد.

کرباسی ایجاد پارک نشاط در حدفاصل کمیجان وفس را از دیگر اقدامات اولویت دار برای سال جاری عنوان کرد و افزود: تاکنون سه هکتار از اراضی این مسیر تملک شده و پیگیری برای تملک مسیر ۱۰ هکتاری آن ادامه دارد.

وی عنوان کرد: طرح‌های مطالعاتی این طرح نهایی شده و زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شده است و سال گذشته هفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شده بود و امسال نیز قرار است این منابع مالی تا ۱۲ میلیارد ریال افزایش یابد.

شهردار کمیجان اظهار کرد: عملیات اجرایی مجموعه «بام کمیجان» در ورودی شهر و مشرف به منطقه بزچلو کلید خورده که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون دو میلیارد ریال اعتبار برای آن صرف شده است و امسال نیز برای تسریع در اجرای آن دو میلیارد ریال اعتبار دیگر پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی پیاده‌رو برای سالمندان و معلولان نیز از دیگر اقدامات اولویت‌دار امسال شهرداری کمیجان است که برای ۲ هزار متر مربع از پیاده‌روها که بیشترین تردد را دارد در حال انجام است و با جدیت پیگیری می‌شود.

شهردار کمیجان تصریح کرد: عملیات اجرایی تغییر کاربری ساختمان قدیمی شهرداری پارسال آغاز شد و اکنون به‌عنوان یک طرح تغییر کاربری به میهمان پذیر پیگیری شده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: برای این تغییر کاربری تاکنون یک میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده و این طرح تا یک ماه آتی آماده بهره‌برداری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 488190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.