۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
اجرای ۷ پروژه عمرانی در شهر چوبر

شهردار چوبر گفت: در این دوره مدیریت شهری، چهار پروژه هدایت آب های سطحی و سه پل در مجموع با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیون تومان اجرا شده است.

حامد قلی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر چهار پروژه هدایت آب سطحی شامل اجرای کانال در خیابان‌های پروانه به طول ۹۰ متر، امام خمینی (ره) به طول ۱۱۰ متر، امیر کبیر به طول ۷۰ متر، آبرو بتنی دو طرف میدان ورودی شهر در مجموع به طول ۳۲ متر، با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی افزود: متأسفانه در مواقع بارانی، راه دسترسی اهالی، کشاورزان و گردشگران در انتهای خیابان خزر و رازی قطع و مسدود می‌شد که با اجرای پل با صرفه هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان با کمک اهالی منطقه این مشکل برای همیشه مرتفع شد.

شهردار چوبر تصریح کرد: اجرای نشدن پروژه‌های عمرانی در سال‌های گذشته مشکلاتی را برای تردد شهروندان به وجود آورده بود که خوشبختانه با اجرای پل در خیابان مطهری با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان، مشکل اساسی مردم منطقه (حاج یدالله محله) به صورت اساسی مرتفع شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث پل دوم خیابان مطهری نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان دوره پنجم به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا، شهر چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 488164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.