شهردار مشهد هشتمین تذکر را از حاجیان‌شهری گرفت

تصویب چند لایحه و تذکر به شهردار، مهم‌ترین اتفاقات یکصد و بیست و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (دوشنبه) در یکصد و بیست و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد لایحه تهاتر و تسویه بدهی ساختمانی هتل فرهنگ و هنر به تصویب رسید و براساس آن به شهرداری مشهد اجازه داده شد، نسبت به صدور پایان کار ساختمانی هتل فرهنگ و هنر واقع در خیابان رازی غربی اقدام و مطالبات ناشی از آن را با حساب‌های فی‌مابینی و یا با دریافت خدمات متناسب تهاتر کند.

در ادامه این جلسه لایحه تعیین تکلیف برخی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری مشهد تصویب شد و به شهرداری مشهد اجازه داده شد، به منظور تعیین تکلیف پروژه مشارکتی بیستون ظرف سه ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این مصوبه، مقدمات لازم جهت اقاله قرارداد فراهم کرده و پیشنویس اقاله نامه را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

همچنین در پایان این جلسه اصلاح بند ۲ مصوبه ایجاد ناحیه (زون) فناوری و نوآوری مشهد به تصویب رسید که براساس آن شهرداری مشهد مکلف است، به منظور تهیه آئین‌نامه اجرایی ضوابط کنترلی و شرایط استقرار واحدهای فناوری و نوآوری و همچنین بررسی امکان استقرار این واحدها در محدوده تعیین‌شده، نسبت به تشکیل کمیته ارزیابی اقدام کند.

محمد حاجیان شهری رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد بابت تأخیر در اجرای پروژه تصفیه خانه سیدی (شرکت بین‌المللی ثابت کیش) علیرغم گذشت ۳۰ ماه از تاکید شورای شهر به شهردار داد. این هشتمین تذکر حاجیان‌شهری به شهردار مشهد بود.

کد خبر 487985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.