احداث پارک‌های محله‌ای در قائمیه و دستگرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: احداث دو پارک محله‌ای در قائمیه و دستگرد به منظور افزایش نشاط شهروندان و سرانه تفرجگاهی آنها به ویژه کودکان در دست اجرا است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد فضای سبز کافی و پارک محله‌ای در محله‌های دستگرد و قائمیه یکی از خواسته‌های جدی شهروندان بود از این رو احداث و تملک دو پارک محله‌ای در این نقاط در دستور کار منطقه ۱۳ شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: برای احداث پارک محله‌ای در محله قائمیه حدود هفت هزار مترمربع زمین پیش‌بینی شده و در حدود سه هزار مترمربع آن برای احداث پارک طراحی شد که پس از انجام اقدامات اجرایی در حال اتمام و بهره برداری است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: برای احداث پارک محله‌ای دستگرد نیز حدود دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین تملک شده که در حال طراحی است و امیدواریم هرچه سریع‌تر با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث این دو پارک در افزایش نشاط شهروندان ساکن در محله‌های قائمیه و دستگرد و سرانه تفرجگاهی آنها به ویژه کودکان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

شرفا با اشاره به پروژه تعریض پل زندان، گفت: با توجه به تردد زیاد شهروندان اصفهان و مردم فلاورجان روی این پل شاهد پس‌زدگی ترافیک در اتوبان ذوب آهن بودیم از این رو تعریض پل در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از ابتدای امسال آغاز شده که امیدواریم تا پایان خرداد ماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه شاهد روان شدن ترافیک و تردد خودروها در اتوبان ذوب آهن خواهیم بود، همچنین با احداث دور برگردان در این محل، شهروندان اصفهانی و ساکنان فلاورجان می‌توانند بدون دغدغه ترافیک از این پل استفاده کنند.

کد خبر 487848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.