ضرورت توجه به ساماندهی حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی

مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و کالای شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی هدف مشترک سازمان‌های مدیریت حمل و نقل بار و سازمان مدیریت پسماند شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهماسبی در جلسه‌ای با مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری که با موضوع «ساماندهی حمل و تخلیه پسماندهای ساختمانی»، اظهار کرد: علاوه بر لزوم ورود پلیس راهور برای تحقق طرح ساماندهی حمل و تخلیه پسماندهای ساختمانی، از طریق صدور مجوز تردد و ارسال پیامک تذکر نیز مراتب دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: نقطه عطف این طرح در صورت اجرای دقیق و سنجیده آن همچنین مشخص شدن مبدا و مقصد حمل نخاله‌ها است که راهبر را مقید می‌کند در مکان مشخص شده برای تخلیه نخاله‌ها اقدام کند؛ این امر سبب جلوگیری از تخلیه‌های غیرمجاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه تفاهم شد که با شیب ملایم و در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و با استفاده از بسترهای هوشمند سازمان بار همچنین ابزارهای قانونی و تعامل و همکاری با پلیس راهور به این مهم پرداخته شود.

طهماسبی اظهار کرد: مقرر شد در اجرای این طرح، مکاتبات و الزامات قانونی به صورت کامل با مراجع ذی‌صلاح صورت گیرد تا کمترین تبعات اجتماعی جهت اجرای این پروژه وجود داشته باشد؛ البته این تعامل همسو با چشم‌انداز اصفهان ۱۴۰۵ بوده که علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی گام مؤثری برای جلوگیری از لطمه زدن به زیرساخت‌های شهری نیز خواهد بود.

کد خبر 487842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.