زمان پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم اعلام شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدرضا رزاقی در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد، اظهار کرد: پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، بازه زمانی ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم مشخص شد.

وی در خصوص زمان پیش ثبت‌نام افزود: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور به ترتیب پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه تا ۲۵ خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۲ خرداد ماه تا ۱۵ تیر ماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا ۲۵ تیر انجام خواهد شد.

رزاقی با توجه به تسهیلاتی که در جهت رفاه حال خانواده‌ها در امر ثبت‌نام فرزندان از سوی اداره کل شاهد در سال‌های اخیر به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده افزود: خانواده‌ها می‌توانند با ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

مدیرکل شاهد با تاکید بر اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود، گفت: متأسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا اولیای محترم دانش آموزان مراقب باشند.

وی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد را از اول تا دهم مرداد اعلام کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم مدیران و همچنین خانواده‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا بتوانند در کمال آرامش ثبت‌نام دانش‌آموزان را طبق روال سال‌های گذشته در زمان‌های مقرر به انجام برسانند.

کد خبر 487700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.