آذرافروز: ارتش جمهوری اسلامی ایران خودباور و خودکفا است

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خودباور بوده و در تولید تمامی سامانه‌های جنگ افزاری به خودکفایی رسیده است. نمونه‌ای از این خودکفایی را در مردادماه و در مسابقات ارتش‌های جهان مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محسن آذرافروز صبح امروز -یکشنبه ۲۹ فرودین ماه- در مراسم رژه روز ارتش ضمن تبریک تقارن این روز با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در مورد ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک سرمشق و پیامی روشن برای نظامیان تلقی می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب به مناسب ۲۹ فرودین و روز ارتش فرمودند که «این روز عید است و ما را به یاد مسئولیت‌ها و فعالیت‌های بزرگ و شهدای ارتش می‌اندازد.» این پیام مسئولیت‌های نظامیان ارتشی را در صحنه‌های نبرد و مردم یاری را دو چندان می‌کند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان تصریح کرد: فرماندهان نظامی به خوبی مطلع هستند که هرچقدر توان رزمی خوبی داشته باشیم، اما آمادگی‌مان پایین باشد، محکوم به شکست هستیم؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری در پیام‌های خود خطاب به فرماندهان ارتش همواره بر مبحث آمادگی نظامی تاکید کردند.

آذرافروز ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خودباور بوده و در تولید تمامی سامانه‌های جنگ افزاری به خودکفایی رسیده است. نمونه‌ای از این خودکفایی را در مردادماه و در مسابقات ارتش‌های جهان مشاهده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردم‌یار است و در تمامی بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و بیماری کرونا در خط مقدم قرار دارد.

کد خبر 487624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.