۲۵۹۱ خودرو از وروی‌های اصفهان به شهرهای خود بازگردانده شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بازگرداندن ۲ هزار و ۵۹۱ دستگاه خودروی دارای پلاک غیر بومی از ورودی‌های استان به شهرهای خود در مدت ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مدت ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ دستگاه خودروی با پلاک غیربومی را از ورودی‌های استان به شهرهای خود بازگرداندند.

وی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۶ دستگاه خودروی دارای پلاک غیربومی توسط مأموران با جریمه یک میلیون تومانی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه برابر مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان اصفهان که تمام شهرهای آن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ممنوع است، گفت: مأموران پلیس راه با قوت در میدان هستند و بدون هیچ گونه اغماض با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.

وی بر فعال بودن تمامی دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: خودروهای متخلف علاوه بر اینکه توسط دوربین‌ها مورد اعمال قانونی قرار می‌گیرند یک بار دیگر توسط مأموران پلیس راه که در صحنه هستند هم اعمال قانون خواهند شد بنابراین به رانندگان توصیه می‌شودبه جد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 487515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.