همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

در مراسمی با حضور رئیس هیئت مدیره و رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و مدیرعامل بیمه رازی، تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه رازی، جلیل مالکی در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه کانون وکلا گفت: کانون وکلا، خانه ملت ایران است. این کانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضائی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد.

وی افزود: صنعت بیمه کشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی که وجود دارد می‌تواند مهم‌ترین پشتیبان کانون وکلای دادگستری باشد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با اشاره به ویژگی ذاتی وکالت که دفاع در مقابل ناحق و ظلم است، تصریح کرد: با توجه به فلسفه وجودی بیمه که به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه‌گذاران است، طبیعتاً صنعت بیمه می‌تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وکالت ایفا کند و امیدواریم این زمینه همکاری که به صورت رسمی برقرار شد، قبل از هرگونه مسائل مادی، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وکلای دادگستری باشد که با کمک بیمه رازی، همکاران ما و وکلای سراسر کشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضائی عمل کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری در آئین امضای تفاهم نامه با بیمه رازی، تصریح کرد: اطمینان خاطر دارم که این همکاری تجربه موفق و سرفصل جدید و خوبی است و کانون وکلا در کنار بیمه رازی خواهد بود.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت بیمه رازی، گفت: صنعت بیمه از بخش‌های مهم اقتصادی کشورمان است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت، اطمینان و آرامش است را تولید می‌کند.

علی جباری افزود: شرکت بیمه رازی یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در این صنعت است که امروزه بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش‌های مطلوب بیمه‌ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

جباری با بیان اینکه بیمه رازی توانایی ارائه انواع سرویس‌های بیمه‌ای مورد نیاز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه‌های مختلف را دارد، افزود: بیمه رازی آمادگی دارد ریسک‌ها و تهدیدهایی که فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنفی و غیره با آنها روبرو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد.

مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد: امروز همه خوشحال هستیم که زمینه انحصاری قرارداد با یکی از نهادهای حقوقی که مرجع و محل رجوع مردم می‌باشد بیمه شده است و انشاالله جامعه وکلای کشور از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه رازی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

کد خبر 487261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.