آمار کرونا کردستان ۲۷ فروردین؛ ۳ فوتی و ۴۸۸ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۲۷ فروردین ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه ۲۷ فروردین ماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸۴ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۹۶ نفر در شهرستان سنندج، ۸۴ نفر در شهرستان سقز، ۵۳ نفر در شهرستان قروه، ۵۱ نفر در شهرستان بیجار، ۱۹ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۶ نفر در شهرستان دیواندره، ۳۳ نفر در شهرستان بانه، ۱۶ نفر در شهرستان مریوان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۸ یمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۷۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۱۶۴ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۴۶۳ نفر در شهرستان سنندج، ۱۰۴ نفر در شهرستان مریوان، ۲۰۹ نفر در شهرستان سقز، ۷۹ نفر در شهرستان قروه، ۵۳ نفر در شهرستان بیجار، ۷۲ نفر در شهرستان کامیاران، ۶۹ نفر در شهرستان دیواندره، ۹۳ نفر در شهرستان بانه، ۱۹ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 487257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.