تعطیلی آرامستان‌های مشهد در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برقراری مجدد محدودیت ورود به آرامستان‌ها در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در پی افزایش تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی افزود: عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شروع موج چهارم کرونا به صورت شدیدتر شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: تجربه ثابت کرد هر زمان که فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شده با کنترل بیماری کرونا و کاهش تعداد متوفیان مواجه بودیم و متأسفانه عدم رعایت این موضوع در هفته‌های اخیر موجب گسترش این بیماری شده است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص برقراری مجدد محدودیت‌ها در آرامستان‌ها، گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجبور به برقراری مجدد محدودیت‌ها در سطح آرامستان‌های تحت پوشش شهرداری مشهد شدیم و روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در آرامستان‌ها محدودیت ورود برقرار می‌شود.

وی در خصوص خانواده‌هایی که برای تدفین متوفیان به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند، گفت: ورود خودرو جهت دفن متوفیان نیز شامل این محدودیت و از خانواده‌ها تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت دستورات بهداشتی از تجمع در آرامستان‌ها خودداری نموده و با کمترین تعداد نفرات حضور یابند.

کد خبر 487185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.