آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۶ فروردین؛ ۶ فوتی و ۶۹۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه، اظهار کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۶١ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ١١۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: در ٢۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۶۹۰ مراجعه کننده مثبت شد که از این تعداد ۶٠۵ نفر در بخش سرپایی و ٨۵ نفر هم از بستری شدگان مشکوک به کووید_١٩ در مراکز بیمارستانی استان بودند.

وی ادامه داد: اکنون ۵٣۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴١٧ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

شیرانی اضافه کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ۶ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید_١٩ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ٨۵٨ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: اکنون ۵٩ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 487151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.