طرح ملی دادرس در شبکه شاد اجرا می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر اصفهان استان اصفهان، گفت: آموزش‌های نهمین طرح ملی دادرس "دانش‌آموز آماده در روزهای سخت" در ۳۰۰ مدرسه استان اصفهان به صورت مجازی در شبکه اجتماعی شاد در حال اجرا است.

حیدرعلی خانبازی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای نهمین طرح ملی دادرس، اظهار کرد: با توجه به اهمیت طرح ملی "دادرس" و استقبال خوب آموزش و پرورش از این طرح، امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی، نهمین طرح ملی "دادرس" به صورت مجازی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اهمیت تربیت دادرسان برای رواج سلامتی در جامعه، افزود: امید آن داریم با تلاش جمعی بتوانیم ضمن اجرای کامل طرح، دادرسانی برای ترویج سلامت و تندرستی تربیت کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با تاکید بر اینکه هدف اصلی این برنامه تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر و توانمند است، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف که تضمین کننده جامعه‌ای پویا و پیشرو است، دستورالعمل نهمین طرح دادرس با توجه به انطباق با شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برنامه‌های طرح با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در فضاهای مجازی و شبکه شاد در حال اجرا است.

خانبازی، اظهار کرد: با ایجاد گروه دادرس در شبکه شاد و حضور مربیان این طرح در این گروه‌ها، محتواهای آموزشی بارگذاری و دانش‌آموزان با سرفصل‌های امدادی آشنا خواهند شد، پیش‌بینی می‌شود این طرح در ۳۰۰ مدرسه استان با حضور ۱۲۰ مربی آموزش دیده و مجرب اجرا شود.
 

کد خبر 487128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.