تبدیل کارخانه ریخته‌گری به مرکز استارتاپ شهر در ایتالیا

کلانشهر مدونا، واقع در شمال ایتالیا، به زودی میزبان مرکز تجاری بزرگی برای استارت‌آپ‌ها خواهد بود که قرار است در محل ساختمان بزرگ کارخانه ریخته‌گری شهر تشکیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدونا یکی از مهم‌ترین شهرهای ایتالیایی به حساب می‌آید که طی یک دهه اخیر در مسیر توسعه قرار گفته و تغییرات زیادی را متحمل شده است. هفته گذشته، شهردار در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که به زودی یکی از کارخانه‌های قدیمی شهر به مرکز تجاری عظیمی تبدیل خواهد شد. در همین راستا، گروه‌های خلاق و استارت‌آپ‌ها فرصت لازم برای ارائه نوآوری‌های خود و کسب درآمد در این مرکز بازسازی شده را خواهند داشت که همین امر، در صورت موفقیت، رونق قابل توجهی برای مدونا در پی خواهد داشت.

در واقع، مرکز تجاری جدید مدونا میزبان کمپانی‌هایی خواهد بود که از طریق دستگاه‌ها و صنایع خودکار می‌توانند علاوه بر رونق کار خود، بخش مهمی از اقتصاد شهر را نیز تأمین کنند. جالب است بدانید که شهردار مدونا با همکاری مقامات امیلیا-رومانیا، از ناحیه‌های شمال ایتالیا، بودجه لازم برای تبدیل کارخانه ریخته‌گری قدیمی به مرکزی تجاری جدید را فراهم خواهد آورد. این هزینه برای مراحل اولیه پیاده‌سازی پروژه، بیش از ۸۰۰ هزار یورو تخمین زده شده که البته ممکن است تا پایان پروژه، به مقدار قابل توجهی نیز افزایش یابد.

ساختمان قدیمی ریخته‌گری فضایی به مساحت هزار و ۳۷۵ متر مربع را در بر گرفته و قرار است کل سازه آن به انجام فعالیت‌های کارآفرینان اختصاص داده شود. سازه‌ها بدون هیچ تغییر باقی خواهد ماند و تنها زیباسازی می‌شود، حال آنکه سقف آن‌ها تخریب و از نو ساخته خواهد شد. طراحان ادعا کرده‌اند که نمای بیرونی سازه را با موادی براق خواهند پوشاند تا چشم‌اندازی منحصر به فرد در منطقه به وجود آورند که از فاصله‌های خیلی دور نیز، خودنمایی می‌کند.

تبدیل کارخانه ریخته‌گری به مرکز استارتاپ شهر در ایتالیا

کد خبر 487074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.