تجهیز ۲۲۵ ایستگاه اتوبوس مشهد به سایبان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای رفاه حال مردم ۲۲۵ ایستگاه اتوبوس درسال گذشته مجهز به سایبان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۵۱۲ ایستگاه در نقاط مختلف شهر وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۵ ایستگاه دارای سایبان هستند.

وی با بیان اینکه شاخص اولیه نصب و جانمایی سایبان، تعداد تقاضای سفر هر ایستگاه در روز است، افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ایستگاه‌ها، گذری هستند و تعداد مسافر زیادی ندارند ایستگاه‌هایی در اولویت نصب سایبان قرار می‌گیرند که تقاضای سفر در آن زیاد باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: پس از شناسایی ایستگاه‌های پرتردد، کارشناسان سازمان معارضین پروژه از قبیل فضای سبز، عرض پیاده راه، املاک تجاری و … را بررسی کرده و در نهایت در خصوص نصب سایبان تصمیم گیری می‌شود.

وی ادامه داد: سال ۹۹ برای نصب ۳۳۰ دستگاه سایبان در ایستگاه‌های اتوبوس قراردادهایی با پیمانکاران به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال منعقد شد که از این تعداد ۲۲۵ سایبان در ایستگاه‌ها نصب شده است.

حسینقلی زاده مقدم افزود: امسال نیز روند تجهیز تعدادی از ایستگاه‌ها به سایبان ادامه خواهد داشت و باقی مانده از ۳۳۰ دستگاه سایبان در ایستگاه‌های شناسایی شده نصب خواهد شد تا زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در آسایش بیشتری از خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بهره مند شوند.

کد خبر 487046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.