تلاش سبزپوشان برای بقا در لیگ

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته بیستم لیگ برتر مهمان شهرخودرو مشهد خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در هفته‬ بیستم لیگ برتر امروز و از ساعت ۳۰/‏۲۰ مهمان شهر خودرو مشهد خواهد بود. ذوب آهن که هفته‬ گذشته در اصفهان سه امتیاز مهمی را مقابل صنعت نفت آبادان کسب کرد تلاش می‌کند با شکست شاگردان رحمتی در مشهد دومین برد متوالی خود را در لیگ بیستم به دست آورده و به نوعی از قعر جدول رده‌بندی جدا شود. این در حالی است که شاگردان رحمتی نیز هفته گذشته تساوی ارزشمندی را برابر پرسپولیس کسب کرده و نشان داده‌اند به آسانی تن به شکست نمی‌دهند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع گاندوها

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با تیم مشهدی هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد مجتبی حسینی به ترکیب ایده آل خود در خط دفاع رسیده و بعید است تغییراتی را در آنها ایجاد کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور جهانی در میدان و استفاده از تجربه وی قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد. گفتنی است حدادی فر به علت مصدومیت چند هفته‌ای را دور از میادین است.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شهر خودرو خواهند بود. دارکو بیدوف دیگر غایب گاندوها در این بازی است. وی به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد. به نظر می‌رسد حسینی بیشتر باید روی مهاجمان جوان خود در این دیدار سرمایه گذاری کرده و منتظر درخشش آنها باشد.

کد خبر 487025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.