طرح‌های شهری بر پایه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

شهردار همدان گفت: اجرای طرح‌های مختلف مدیریت شهری در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان همدانی است.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی با اشاره به بررسی طرح‌های مهم و دارای اولویت مناطق مختلف شهرداری همدان در سال جاری، اظهار کرد: اولویت طرح‌های اجرایی و عمرانی شهرداری مناطق بررسی و تعیین شده است و امسال مدیران شهری براساس برنامه ریزی صورت گرفته باید حرکت کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت طرح‌های شهرداری بر اساس آسان‌سازی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان پایه ریزی شده است، افزود: هر طرح عمرانی و اجرایی که از نگاه شهروندان دارای اهمیت باشد برای مدیریت شهری نیز در اولویت قرار می‌گیرد و مهم خواهد بود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: همچنین چشم‌انداز توسعه گرایانه همدان به طور قطع باید براساس استانداردهای مطلوب و اصولی باشد و انسان محوری باید در آن لحاظ شود.

وی بررسی‌های میدانی و سرعت بخشی به اقدامات اجرایی را یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت طرح‌های مدیریت شهری دانست و گفت: بهره‌وری منابع و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به توسعه همه جانبه شهر کمک خواهد کرد.

صوفی یادآور شد: امسال با افزایش ۶۸ درصدی بودجه شهرداری و اجرای طرح‌های بیشتر، زمینه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم شده و مسیر توسعه هموار می‌شود.

وی افزود: افزایش بودجه انگیزه توسعه گرایانه و خدمات رسانی بهتر به شهروندان را نزد مدیران و کارکنان شهرداری دوچندان کرده است و امسال پیشرفت قابل توجهی را در عرصه‌های عمرانی و آبادانی شهر به اجرا می‌گذاریم.

کد خبر 486940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.