جانی دپ و حواشی دادخواست بازگشت کاپیتان جک اسپارو

طی چند ماه اخیر، جانی دپ به دلایل مختلف تیتر اخباری چون فیلم‌های تازه منتشر شده‌، پرونده‌های قضائی یا تعیین وضعیت حق امتیاز بازی در فیلم "دزدان دریایی کارائیب" بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مورد آخر، یعنی حق امتیاز او در فیلم "دزدان دریایی کارائیب" توسط بسیاری از طرفداران دپ برجسته و پر رنگ شده است. آنها در حال امضای دادخواستی هستند تا دوباره او را برای بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو بازگردانند اما به نظر می‌رسد که این دادخواست به هدفی که به تازگی مطرح کرده، دست نیابد.

با وجود این که شمار امضا کنندگان این دادخواست، افزایش چشمگیری داشته است و رد شدن از مرز ۵۰۰ هزار امضا، رقم کوچکی برای تایید یک دادخواست نیست، اما موضوع قابل توجه این است که این دادخواست حالا هدف بالاتری را در نظر گرفته است.

دادخواست "ما می‌خواهیم جانی دپ را به عنوان کاپیتان جک اسپارو برگردانیم" امیدوار بود به هدف ۵۰۰ هزار امضا برسد، اما حالا تصمیم گرفته تا معیار بالاتری را هدف قرار دهد و آن هم یک میلیون امضا است. این رقم، علی رغم تعداد قابل توجه امضاها در هفته‌های اخیر بسیار بالا است.

حالا سرعت افزایش تعداد امضاها کاهش یافته است. مشخص نیست که این محک یک میلیونی، شدنی باشد یا نه. همه چیز کمی معناگرایانه و عاطفی به نظر می‌رسد، چرا که حتی اگر دادخواست به معیار یک میلیونی هم دست پیدا کند به احتمال زیاد بر آنچه دیزنی درباره امتیازات "دزدان دریایی کارائیب" یا شخصیت کاپیتان جک اسپارو تصمیم می‌گیرد تأثیر مهمی نخواهد داشت.

در دوره‌ای، گزارش‌ها حاکی بود که جری بروکهایمر، قبلاً دنبال این بوده تا جانی دپ حداقل به عنوان کاپیتان جک اسپارو، نقش مختصری را بازی کند. اما از آن زمان به بعد، این ایده، به ظاهر رنگ باخته است. با تمام اینها فعلاً هیچ خبر جدیدی درباره فیلم دزدان دریایی کارائیب فراتر از اجرای فازهای اولیه آن منتشر نشده است.

کد خبر 486816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.