پورتو با طارمی رکورد عجیب چلسی را می‌شکند؟

در دور برگشت شب اول مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی و پورتو مقابل چلسی قرار می‌گیرند و پاریسن ژرمن و بایرن هم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در رقابت‌های شب اول از دور برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب، سه شنبه ۲۴ فروردین ماه، دو بازی هیجان انگیز برگزار می‌شود که به نوعی می‌توان گفت هر بیننده‌ای را پای تلویزیون میخکوب می‌کند.

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران و به صورت همزمان چلسی_پورتو و پاریسن ژرمن بایرن مونیخ مقابل هم قرار می‌گیرند. دیدار اول را "کلمن تورپین" فرانسوی و بازی دوم را "دنیله اورساتو" ایتالیایی قضاوت می‌کنند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که بازی شاگردان توخل مقابل نماینده پرتغال همانند دیدار رفت، بخاطر شرایط سخت کرونایی در کشور اسپانیا و به میزبانی ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا برگزار می‌شود.

آبی‌های لندنی در حالی پا به میدان این مسابقه می‌گذارند که بازی رفت را با برتری دو بر صفر به پایان رساندند آن هم در شرایطی که شاگردان کونسیسائو از داشتن ستاره ایرانی خودشان یعنی مهدی طارمی محروم بودند.

با تمام شدن محرومیت مهدی طارمی و احتمال قرار گرفتن او در ترکیب اصلی تیم پورتو می‌توان اندک شانسی برای صعود نماینده پرتغالی قائل بود اما این را هم باید در نظر گرفت که تیم توخل در ۷ بازی از ۸ دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا به همراه ادوارد مندی گلی دریافت نکرده و درواقع کلین شیت کرده است.

در آن طرف تیم فوتبال بایرن مونیخ که در شب برفی مونیخ دیدار رفت را با نتیجه سه بر دو به متمول‌های فرانسوی باخته، دوست ندارد به راحتی حذف شود. باواریایی‌ها که اولین باخت شان با فلیک را پس مدت‌ها در اروپا تجربه کردند این هفته هم لیگ داخلی را با تساوی مقابل یونیون برلین شروع کردند.

در اردوگاه تیم پوچتینو، بازیکنانی مثل برنات، کورزاوا، نارکینیوس، ای کاردی، مصدوم هستند اما بایرن با یک لشکر غایب پا به این دیدار می‌گذارد. تولیسو، کاستا، زوله، لواندوفسکی، گنابری، هافمن و روکا غایبین نماینده آلمان برای این جنگ هیجان انگیز هستند.

کد خبر 486570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.