درصد واکسیناسیون کشور در شأن جمهوری اسلامی نیست

رئیس کمسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با اقدامی جدی و با استفاده از تمام توان و بکارگیری همه امکانات نسبت به تأمین واکسن مورد نیاز مردم اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در حالی به ماه رمضان وارد می‌شویم که بیماری همه گیر کرونا مانعی جدی برای برگزاری جلسات دعا و نیایش در شهر خواهد بود و برای کاهش خطرات این بیماری باید نکاتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: باید دور از هیاهو و مجامله‌های رایج و اتهام زنی‌های بی‌نتیجه، با اقدامی جدی و با استفاده از تمام توان و بکارگیری همه امکانات نسبت به تأمین واکسن مورد نیاز مردم اقدام شود زیرا درصد واکسیناسیون انجام شده در کشور به هیچ وجه پاسخگو نیاز مردم نبوده و همچنین در شأن جمهوری اسلامی نیست.

رئیس کمسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر غیرحضوری شدن ارائه خدمات اداری در شرایط فعلی و ایجاد تسهیلات لازم برای پاسخگویی به مردم، تصریح کرد: کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان با توجه به شرایط اوج‌گیری کرونا لازم است و باید در بین مؤسسات و تشکل‌های دولتی و غیر دولتی هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه باید نظارت مستمر بر تأمین و توزیع مایحتاج مردم خصوصاً کالاهای اساسی انجام شود، افزود: برای کاهش خطرات کرونا باید لوازم پیشگیری از این بیماری از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی در بین اقشار آسیب پذیر تأمین و توزیع شود، همچنین برای این کار باید دستگاه‌های اجرایی و خیریه‌ها با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به منظور افزایش توان و ظرفیت دانشگاه همکاری کنند.

معین با بیان اینکه در جهت کمک بیشتر به مردم در ماه مبارک رمضان انتظار می‌رود که از سوی شهردار اقداماتی انجام شود، گفت: باید فروشگاه‌های کوثر بیشتر تجهیز شوند و به منظور ارائه خدمات بیشتر و تأمین ارزاق عمومی مردم با نرخ‌های مناسب در حالت آماده‌باش قرار بگیرد همچنین باید جلسات روزانه نظارتی سازمان میوه و تره بار و نظارت بر نرخ‌ها برگزار شود و توزیع مناسب میوه، تره بار و سبزیجات در سطح شهر شاهد باشیم.

رئیس کمسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برای ایجاد محیطی با نشاط برای روزه داران به امور شهر و خدمات شهری رسیدگی بیشتری شود، خاطرنشان کرد: باید همکاری میان اتحادیه و صنف فروشندگان میوه و تره بار در جهت انجام این امور جلب شده و برای خدمات رسانی وسایل نقلیه عمومی دستورالعمل‌های لازم ارائه و همچنین این وسایل نقلیه در زمان‌های مناسب ضدعفونی شود.

کد خبر 486227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.