معایب فنی و ترافیکی مسیرهای دوچرخه‌سواری رفع می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برخی مسیرهای ایجاد شده قبلی از نظر فنی و ترافیکی مشکلاتی داشتند که با توجه به مسئولیت پلیس در حوزه تامین ایمنی عبور و مرور در حال اصلاح هندسی و رفع معایب هستیم.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توسعه مسیرهای استاندارد، ایمن و پیوسته برای دوچرخه سواران از رویکردهای پلیس است که همواره توصیه پلیس بر ایجاد مسیرهای استاندارد، ایمن، پیوسته، توأم با آرامش و بدون حادثه برای دوچرخه‌سواران بوده است.

وی افزود: به دلیل وجود ترافیک نفسگیر شهرهای بزرگ، آلودگی هوا، وضعیت تصادف موتورسیکلت سواران و تعدد خودروهای تک سرنشین در کلانشهرها دوچرخه می‌تواند بهترین انتخاب برای رفع و کاهش بسیاری از این معضلات اجتماعی باشد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: پیگیری احداث مسیرهای استاندارد و ایمن دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه‌ها از برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوده است چرا که دوچرخه وسیله نقلیه‌ای پاک و ایمن است و دوچرخه‌سواری در ارتقای سطح سلامت جسم، روح و محیط و جامعه کمک می‌کند چنان که راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار باعث می‌شود مأموران پلیس شاداب‌تر و سالم‌تر باشند.

وی در خصوص معایب برخی مسیرهای دوچرخه در شهر، افزود: برخی مسیرهای ایجاد شده قبلی از نظر فنی و ترافیکی مشکلاتی داشتند که با توجه به مسئولیت پلیس در حوزه تأمین ایمنی عبور و مرور در حال اصلاح هندسی و رفع معایب هستیم.

کد خبر 486186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.