آثار تاریخی اصفهان تحت الشعاع زیاده‌خواهی افراد قرار نگیرد

رئیس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار این شهر درخواست کرد که اجازه ندهد سهل انگاری و غفلت و شاید زیاده خواهی افراد آثار تاریخی فاخر را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان یکی از گنجینه‌های آثار، بناها و فضای شهری است و دارای ارزش‌هایی زیاد در کشور و جهان است.

وی افزود: مدیریت این آثار با ارزش از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید مسئولین به این بناها بی‌توجه باشند زیرا اگر این اتفاق رخ دهد شاهد اتفاقات ناخوشی خواهیم بود و از آنجایی که ما در این حوزه تخصصی نداریم پس باید از تجربه افراد متخصص در این کار استفاده شود.

رئیس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از این نمونه‌ها اتفاقی است که در کوچه سعدی در مجاورت میدان امام در حال شکل‌گیری است که در آن شاهد رعایت نشدن ارتفاع مجاز و خط آسمان هستیم. این اتفاق باعث شده در میدان امام شاهد آلودگی بصری باشیم.

وی ادامه داد: از شهردار اصفهان می‌خواهم که با ورود خود به این پرونده اجازه ندهد سهل انگاری و غفلت و شاید زیاده خواهی افراد این آثار تاریخی فاخر را تحت الشعاع خود قرار دهد.

کد خبر 486158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.