بازار هفتگی و طرح ساحلی اسالم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

شهردار اسالم گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت قرمز کرونا بازار هفتگی، طرح ساحلی آلالان و اماکن تفریحی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مسعود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازار هفتگی اسالم یکی از بازارهای قدیمی و سنتی این شهر است و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان با حضور در این بازار، محصولات کشاورزی و تولیدی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند.

وی افزود: به دلیل اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان تالش، بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، این بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار اسالم خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمام اماکن تفریحی همچون طرح ساحلی آلالان و پارک کودک شهر اسالم تعطیل شد و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل شیوع ویروس کرونا روی تابلوهای محیطی شهر بنرهای توصیه‌های آموزشی را نصب کرده و از طریق فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی کرده است.

قوی پنجه از شهروندان درخواست کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع در بازار هفتگی این شهر، در راستا کنترل شیوع کرونا با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

کد خبر 485936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.