پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ هر دلار آمریکا در جریان معاملات بازار آزاد ارزهای شاخص شهرهای کشور در بازه زمانی ۱۴ روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ بیش از ۵ درصد نسبت به آخرین نرخ دلار در سال ۹۹ افزایش را تجربه کرده و متأسفانه مسئولان بدون توجه به نقش نوسانات نرخ دلار در تأمین مواد اولیه صنایع، مناقشات سیاسی غیر هدفمند را با کشورهای خارجی ادامه می‌دهند.

وی افزود: علت اصلی افزایش نرخ دلار در روزهای ابتدایی فروردین ۱۴۰۰، تداوم مستمر مناقشات سیاسی و اقتصادی میان ایالات متحده و ایران بر سر توافق جامع هسته‌ای است و سکوت خبری رسانه‌های خارجی نیز تا حد زیادی به این جریان افزایشی دامن زده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به گرم شدن تنور انتخابات ۱۴۰۰ و اظهار نظرهای جنجالی کاندیداهای احتمالی در جریان معاملات این هفته بازار آزاد ارزهای شاخص شاهد کاهش نامحسوس نرخ فروش هر دلار آمریکا باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 485814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.