۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
پدر داماد و عروس روانه زندان شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از برگزاری یک جشن عروسی در وضعیت قرمز کرونا در لردگان و زندانی شدن پدر داماد و عروس خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید جریده اصل، اظهار کرد: پدرهای داماد و عروس در شهر لردگان که با بی‌توجهی نسبت به مصوبات ستاد کرونا قصد برگزاری جشن عروسی با تعداد نفرات زیاد را داشتند بازداشت و به زندان معرفی شدند.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری مراسم عروسی با تعداد نفرات بالا ممنوع و غیرقانونی است.

جریده اصل اضافه کرد: با وجود این موضوع در شهر لردگان دو خانواده در حال تدارک یک جشن عروسی بودند و افراد زیادی را برای حضور در عروسی دعوت کرده بودند، چندین بار هم از سوی مسئولان بهداشت به این خانواده‌ها تذکر داده شد، اما به این تذکرات اعتنایی نشد.

وی ادامه داد: پس از اعلام موضوع از سوی مسئولان شبکه بهداشت و مأموران انتظامی به دادستانی، با توجه به دعوت گسترده این دو خانواده از افراد برای جشن عروسی و وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح شهرستان لردگان، دستور داده شد که از برگزاری جشن عروسی جلوگیری شود و مکان تالار برگزارکننده جشن عروسی نیز پلمب شود که به دلیل همکاری نکردن پدران عروس و داماد دستور بازداشت آن‌ها از سوی دادستان صادر و توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

جریده اصل گفت: پدران عروس و داماد پس از دستگیری به اتهام اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی به زندان معرفی شدند و مسئول تالار عروسی نیز به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا و اجازه برگزاری جشن عروسی بازداشت شد.

وی افزود: از سوی دستگاه قضائی در شهرستان لردگان با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 485812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.