اصولگرایان مشهد رقابت سالم و جوانمردانه در پیش بگیرند

رئیس شورای شهر مشهد گفت: آقای ترقی(نایب رئیس و سخنگوی محترم شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی) بهتر است رقابتی سالم و جوانمردانه را در پیش بگیرند و به جای تخریب و دروغ، از کارنامه خود و دوستانشان در گذشته بگویند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پروژه‌های توسعه‌ای و ماندگار در حافظه مردم نجیب و حق‌شناس شهر مشهد، مبتنی بر برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷ مصوب شورای پنجم شهر مشهد، یکی پس از دیگری درحال افتتاح است و همین امر، برخی رقبای سیاسی را که پیوسته در قدرت بوده و هستند، دچار آشفتگی و سراسیمگی نموده؛ به نحوی که برای تأثیرگذاری بر فضای انتخابات، با بداخلاقی و بی‌تقوایی، به دروغ و تخریب متوسل می‌شوند.

آقای ترقی (نایب رئیس و سخنگوی محترم شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی) هم بهتر است رقابتی سالم و جوانمردانه را در پیش بگیرند و به جای تخریب و دروغ، از کارنامه خود و دوستانشان در گذشته بگویند.

شاخص‌ها بیانگر آن است که با توجه به اهتمام شورای پنجم در زمینه مصوبات شفاف‌سازی، بسیاری از روندهای مبهم گذشته شهرداری در حوزه معاملات، نیروی انسانی، امور مالی و بسیاری حوزه‌های دیگر، بهبود پیدا کرده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

ضمناً محدوده طرح راهبردی منفصل توس در سال ۹۳ و در دوره گذشته ابلاغ شده است؛ لذا آقای ترقی اگر سو ظنی دارند، باید در میان دوستان و همراهان خودشان جستجو کنند که قبل از تصویب محدوده طرح، احتمالاً املاک ادعایی مورد نظر ایشان را خریداری کرده‌اند.

متأسفانه تمشیت امور سیاسی به ویژه در موسم انتخابات برای برخی آنقدر شیرین است که حاضر به واگذاری امور به دیگران نیستند و در این میان گاهی حرف‌هایی می‌زنند که ناشی از فراموشی است.

والعاقبة للمتّقین"‌

کد خبر 485632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.