برخورد سختگیرانه با نقض‌کنندگان قانون منع تردد/توقیف ۲۱۵ خودروی هنجارشکن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال جریمه یک میلیون تومانی و توقیف خودروهای با پلاک غیر بومی و معرفی نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضائی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی شهر اصفهان و برخی دیگر از شهرهای استان از سوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا قانون منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی در این شهرها دوباره از سر گرفته شده است.

وی افزود: برابر دستور قضائی و مصوبه ستاد استانی کرونا و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه؛ کسانی که به صورت غیرمجاز خصوصاً پلاک‌های غیربومی در شهرهای استان تردد داشته باشند با برخوردهای سختگیرانه از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خودروهایی که قانون منع تردد و محدودیت ترافیکی را نقض کنند علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی؛ به صورت سیستمی و فیزیکی نیز توقیف شده و رانندگان این خودروها نیز به مرجع قضائی معرفی می‌شوند.

اعمال قانون ۱۵۳۱ دستگاه خودروی سواری پلاک مخدوش در نوروز ۱۴۰۰

وی افزود: در طرح نوروزی ۱۴۰۰ مأموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ۲۱۵ دستگاه خودروی سواری که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی با مخدوش کنندگان پلاک اقدام خواهد نمود.

وی از توقیف ۶۵ دستگاه خودروی سواری دارای پلاک مخدوش در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این هزار و ۵۳۱ دستگاه خودرو نیز به علت مخدوش بودن پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

کد خبر 485598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.