قرمزها ترمز نساجی را می‌کشند؟

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر، امروز و از ساعت ۵۰/‏۱۸ در ورزشگاه‬ آزادی به مصاف نساجی خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند قبل از سفر به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با برد ایران را ترک کنند و برای رقابت‌های آسیایی روحیه مضاعفی داشته باشند. از طرف دیگر شاگردان ساکت الهامی برای موفقیت در این بازی انگیزه‌های زیادی دارند تا سومین برد متوالی خود را در لیگ بیستم ثبت کرده و از قعر جدول جدا شوند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول فصل بوده است، قطعاً کادر فنی روی بازی وی حساب ویژه‌ای خواهد کرد بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر تیم نساجی هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند، مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با نساجی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هستند. بازگشت سیامک نعمتی به ترکیب و هجومی‌تر شدن ترکیب قرمزها از تغییرات مهم ارنج قرمزها نسبت به دیدار گذشته آنهاست.

مهاجمان

شهریار مغانلو و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

کد خبر 485535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.