کاهش ۱۷ درصدی تردد در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی تردد در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸ که محدودیتی برای عبور و مرور وجود نداشت خبر داد.

مریم تاکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کل ترددهایی که در استان اصفهان شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش یافته و نسبت به سال ۹۸، ۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مجموع تردد در این ایام ۱۹ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ سفر بوده است، تصریح کرد: در نوروز ۹۹ تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان ۶۵۷ هزار و ۶۲۷ بوده است که در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۰۲ رسیده است بنابراین تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش یافته و نسبت به سال ۹۸ که محدودیت‌های کرونایی وجود نداشت ۳۷ درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: در سال ۹۹ تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان اصفهان ۶۵۰ هزار و ۴۸۰ بوده که در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۷۱ رسیده است بنابراین تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان نسبت به سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش و نسبت به سال ۹۸، ۳۱ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 485390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.