۲.۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی موقوفات گلپایگان هزینه شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار یک سال اخیر برای اجرای پروژه‌های عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان گلپایگان هزینه شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در آئین تکریم و معارفه خود با بیان اینکه شهرستان گلپایگان دارای ۹۵۰ موقوفه و ۴۰ بقعه متبرکه است، اظهار کرد: از این رو در سال گذشته اجرای عملیات عمرانی در مراکز در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار عملیات عمرانی در بقاع متبرکه و موقوفات گلپایگان انجام شده است، تصریح کرد: این اعتبار از محل درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان، هیئت امنا و خیران تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان اینکه در قالب پروژه‌های مشارکتی ۹ غرفه تجاری در موقوفه حمام ملأ اسدالله با همکاری شهرداری گلپایگان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: همچنین برای بازسازی گنبد امامزاده ناصرابن علی، مبلغ ۸۵ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده و در اصفهان توسط استاد احمدی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت سرویس بهداشتی و توسعه رواق امامزاده سیدالسادات روستای اسفرنجان نیز در حال انجام است، تصریح کرد: برای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه توسعه رواق و زیباسازی بقعه سیدحسین روستای ملارجان نیز با ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است، ادامه داد: باید توجه داشت که اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان در زمینه وصولی مطالبات موقوفات رتبه برتر را در استان اصفهان کسب کرده است.

وی گفت: همچنین این اداره در اجرای نیات واقفان نیز رتبه اول را در استان اصفهان کسب کرده است.

گفتنی است در این آئین از خدمات سه ساله حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی قدردانی و مهرداد نیلی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان منصوب شد.

کد خبر 485383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.