جزئیات اجرای دورکاری در ادارات تهران

استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد گفت: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه خبر، انوشیروان محسنی بندپی در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمارهای کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

کد خبر 485278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چرا سازمان غذا دارو دورکاری نداره و تازه کروناییها IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    چرا سازمان غذا دارو دورکاری نداره و تازه کروناییها به سر کار اومدنشون افتخار میکنن/؟؟؟ مسئول نظارت بر اینجا کیه؟؟؟
  • عباسی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    از هفته دوم خرداد دورکاری کارکنان سازمان غذا و دارو به این بهانه که اکثرشون واکسن زدند لغو شده . ولی به این توجه ندارند که همین کارکنان ناقلین بدون علامت این ویروس خطرناکند و ممکنه به خانواده های بیگناهشون منتقل کنند.