۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
یووه به دنبال جایگزینی برای پیرلو

سران باشگاه یوونتوس این روزها ممکن است به دنبال گزینه ای تازه باشند تا جایگزین پیرلو روی نیمکت این تیم کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، صحبت‌ها در رابطه با اخراج شدن آندره آ پیرلو از یوونتوس شدت زیادی گرفته و بسیاری معتقدند که بازی این تیم برابر ناپولی آخرین فرصت پیرلو برای فرار از مهلکه‌ای است که او در حال حاضر در آن قرار دارد.

حذف یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جاگیری در رده چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا بدون شک نه تنها نتایج بسیار ناامیدکننده ای برای هواداران بانوی پیر محسوب می‌شود بلکه از سوی دیگر زنگ خطری برای سران این باشگاه است تا هرچه سریع‌تر به فکر راه چاره‌ای برای شرایط کنونی باشند.

کسب تنها یک امتیاز در دیدار برابر تورینو باعث شد تا بسیاری زنگ خطر اعلام شده توسط آنیلی به پیرلو را کاملاً جدی بدانند. پیش تر گفته شده بود که دو بازی با تورینو و ناپولی آخرین فرصت‌های پیرلو هستند و این مربی نیز در گام اول نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند.

شایعاتی وجود دارد که احتمالاً ماسیمیلیانو آلگری دوباره به یووه باز می‌گردد و روی نیمکت این تیم خواهد نشست. البته آلگری رابطه خوبی با پاول ندود ندارد اما از سوی دیگر ارتباط او با آنیلی بسیار مثبت است به همین دلیل احتمالاتی مبنی بر بازگشت او به قلب تورین وجود دارد.

گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در فصل آینده هدایت یووه را برعهده بگیرند. زین الدین زیدان، ستاره سابق یووه از جمله بازیکنانی است که شاید بتواند روی نیمکت بانوی پیر بنشیند اما او تا پایان فصل کنونی قادر به ترک جمع مادریدی‌ها نیست. اینزاگی، گاسپرینی و اسپالتی از دیگر گزینه‌هایی هستند که ممکن است جایگزین آندره آ پیرلو شوند.

کد خبر 485252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.