محکومیت ۳۲ میلیاردی محتکر سموم کشاورزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از صدور حکم الزام به عرضه و فروش سموم احتکار شده، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، یداله ملکی اظهار کرد: پرونده تخلف یک فروشگاه سموم کشاورزی به اتهام احتکار با گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در شعبه هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائمشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران افزود: با عنایت به بررسی انجام شده و استعلام به عمل آمده و دفاعیات متهم، تخلف برای شعبه محرز و در مرحله بدوی، مالک فروشگاه متخلف به عرضه و فروش کل سموم احتکار شده و پرداخت ۳۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و این رأی در شعبه هیئت تجدید نظر استان قطعی و لازم الاجرا شد.

جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت در خوزستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت قاچاقچی ۳ دستگاه موتور سیکلت در شهرستان دزفول خبر داد.

نعمت‌الله بیرانوندی گفت: پس از تهیه گزارشی در مورد کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط نیروی انتظامی این گزارش به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد.

وی افزود: رئیس شعبه اول شهرستان دزفول پس از اخذ استعلامات لازم و دفاعیات متهم و بلاوجه بودن آن، وی را به ضبط کالا و پرداخت ۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال محکوم کرد.

رسیدگی به گرانفروشی شرکت توزیع‌کننده تخم‌مرغ در یزد

علی اکبر مختاری از صدور حکم میلیاردی جریمه نقدی برای شرکت گرانفروش خبر داد.

وی گفت: طی گزارشی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک شرکت توزیع کننده تخم مرغ به اتهام گرانفروشی شناسایی و پس از بررسی پرونده‌ای تشکیل و آن را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: این پرونده‌ها در شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و پس از بررسی و انجام اقدامات لازم و با احراز تخلف، شرکت مزبور را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی اضافه کرد: پس از قطعیت حکم در شعبه تجدید نظر و ارجاع پرونده‌ها به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور جریمه پرونده‌ها وصول شده است.

کد خبر 485223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.