کارکنان سازمان رفاه شهرداری تهران در اولویت واکسیناسیون باشند

عضو شورای شهر تهران گفت: اکثریت نیروهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در گرمخانه‌ها، سامان‌سراها و گشت‌ها، مستقیم با پرخطرترین افراد جامعه که امکان مراقبت‌های بهداشتی ندارند در تماس هستند بدین سبب ضروری است تا واکسیناسیون این افراد نیز به فوریت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهربانو امانی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران، با بیان این که با شروع پیک چهارم کرونا و قرمز شدن وضعیت شهر تهران، آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری به بیش از سه برابر افزایش یافته، اظهار کرد: فرآیند واکسیناسیون با وجود کاستی در سرعت و اولویت‌بندی درحال انجام است که جای خرسندی دارد.

وی افزود: با این حال کارکنان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی که در دوران پاندمی کرونا بدون وقفه به آسیب‌دیدگان اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند و یکی از اقشار پر خطر در معرض ویروس کرونا هستند، در اولویت واکسیناسیون قرار نگرفته‌اند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تعداد کل کارکنان این مجموعه ۶۲۸ نفر است که به طور مستقیم و مستمر با افراد آسیب دیده در تماس هستند؛ این افراد در دوران شیوع کرونا به طور متوسط به یک هزار و ۷۰۰ نفر و در پیک زمستان به بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر در طول شبانه روز خدمت داده و در این مدت ۹۳ نفر از کارکنان سازمان رفاه به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

امانی خاطرنشان کرد: اکثر نیروهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در گرمخانه‌ها، سامان‌سراها و گشت‌ها، مستقیم با پرخطرترین افراد جامعه که امکان مراقبت‌های بهداشتی ندارند در تماس هستند بدین سبب ضروری است تا واکسیناسیون این افراد نیز به فوریت در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 485195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.