توصیه های شهردار شیراز برای مهار موج چهارم کرونا

شهردار شیراز گفت: شیراز پرشکوه به آستانه بهار که می‌رسد، غنچه‌های سپید بهارنارنج از قلب درختان همیشه سبز نرم نرمک جوانه می‌زنند و فضای کلان شهر مستور از خوبی‌هایش شمیم روح نواز بهار و عطر بهار نارنج آن چنان در فضا پیچیده که شهرمان را همسایه بهترین سرزمین‌های بهشتی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

اهالی شهرراز سلام

"شیراز پرشکوه به آستانه بهار که می‌رسد، غنچه‌های سپید بهارنارنج از قلب درختان همیشه سبز نرم نرمک جوانه می‌زنند و فضای کلان شهر مستور از خوبی‌هایش شمیم روح‌نواز بهار و عطر بهار نارنج آن چنان در فضا پیچیده که شهرمان را همسایه بهترین سرزمین‌های بهشتی می‌کند. اینجا شیراز است و نگین انگشتری خاورمیانه. اما شهر و شهروندان برای بار دیگر در کشاکش بار سهمگینی از بیماری کووید -۱۹ گرفتار آمده‌اند و برای رهایی چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و در خانه ماندن نداریم.

شهروندان فهیم

شیراز در موسم بهاران به جلگه‌ای حاصلخیز از زیبایی و شمیم جان‌فزای بهارنارنج تبدیل می‌شود. همان عطری که بن مایه‌ای به درازای تاریخ دارد و بارقه‌ای از اصالت در یکایک نفس‌هایش نهفته است. با رعایت پروتکل‌ها می‌توانیم این موج سهمگین را پشت سر گذاریم و در اوج روزهای بهاری به دوران آرامش وارد شویم.

همشهریانم

اگرچه قدم زدن در روزهای بهاری فرصتی بی همتاست؛ اما با مهار موج چهارم کرونا، فرصت‌های ارزنده‌ای همانند روز شیراز و موسم اردیبهشت را پیش روداریم که با ورود به وضعیت آبی، آنها را از آن خود می‌کنیم".

کد خبر 485155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.