جذب گردشگر به خرم‌آباد با تخصیص اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: درحال حاضر نیز با جذب سرمایه‌گذار و تخصیص درصد خوبی از بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه ظرفیت‌های مختلف شهر، شرایط مناسبی برای جذب گردشگری در آینده خواهیم داشت.

رستم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع کرونا در سال گذشته، اظهار کرد: این بحران درآمدهای شهرداری را کاهش داد و علاوه بر مشکلات اقتصادی، مدیران شهری نیز در طول این یک سال با بحران‌هایی رو به رو بوده‌اند.

وی افزود: بدون شک شیوع بیماری کرونا بیشترین اثرگذاری را بر اقشار ضعیف و محروم جامعه گذاشت و استان لرستان و شهر خرم آباد به‌واسطه جمعیت زیاد و درآمد کم، مستقیماً و به شکل بسیار گسترده‌ای از این مقوله تأثیر پذیرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: با این حال با تلاش مدیران شهرداری، تدابیر و مصوبات شورای شهر و همکاری فرمانداری اتفاقات خوبی در شهر رخ داد که تا حدودی توانست این مشکلات را جبران کند.

کوشکی گفت: اختصاص درصدی از بودجه شهرداری به تکمیل پارک شاپوری و آبشار طلایی، واگذاری پروژه احداث شهربازی و هتل به سرمایه گذار و تخفیفات قانونی عوارض به مردم در چند مرحله از جمله برنامه‌ها در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز با جذب سرمایه‌گذار و تخصیص درصد خوبی از بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه ظرفیت‌های مختلف شهر، شرایط مناسبی برای جذب گردشگری در آینده خواهیم داشت.

کد خبر 485127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.