۵۰۳ میلیارد تومان پروژه فعال در دستور کار است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: حدود ۵۰۳ میلیارد تومان پروژه فعال داریم که امیدوارم بتوانیم به زودی تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های سازمان عمران، اظهار کرد: مجتمع تولیدی صفه در زمینه تولید مصالح از جمله جداول وت‌پرس تا مصالح دانه بندی، زیراساس، اساس، مصالح تولیدی بتن و تولید نیوجرسی را انجام می‌دهد.

وی با بیان این که سال گذشته با تولید یک میلیون و ۲۸۰ هزار تن مصالح رکورد جدید برای سازمان عمران ثبت شد، افزود: سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان فروش مصالح توسط این سازمان انجام شد که رکورد جدیدی است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: آسفالت تراشی و روکش معابر فرعی یکی دیگر از وظایف سازمان عمران است، همچنین اجرای پروژه‌های شهری توسط حوزه عمران و سایر نهادهای ذی‌ربط به سازمان عمران واگذار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در مدت ۲۰ ماه، گفت: در حال حاضر پل شماره یک به عنوان مسیر اصلی این مجموعه بازگشایی شده و شاهد تردد خودروهای سنگین در این مسیر هستیم.

طرفه تابان با بیان این که تابلوهای ترافیکی زیرگذر، دوبرگردان‌ها و تونل پروژه شهید سلیمانی نصب شده و در مرحله تکمیل نهایی است، تصریح کرد: محل این پروژه نقطه صفر رینگ چهارم است و فاصله آن تا پل آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی هفت کیلومتر است و در ادامه پس از شش کیلومتر مسیر به ادامه بلوار فرزانگان و خیابان‌های تابان و آسمان منتهی می‌شود.

وی با اشاره به استراتژی‌ها و راهبردهای سازمان عمران شهرداری در سال ۱۴۰۰، گفت: در سال جاری نیز اجرای پروژه‌های متعددی در دستور کار این سازمان قرار دارد و به زودی عملیات احداث پارکینگ خیابان توحید با ظرفیت ۴۳۰ دستگاه خودرو آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان این که تعریض پل فردوسی و الحاق دو مسیر عابرپیاده حاشیه آن به مسیر تردد خودروها نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری در سال‌جاری است، افزود: در صورت تصویب نهایی روگذر خیابان آیت الله غفاری نیز احداث خواهد شد، همچنین تعریض گذر انتهای خیابان مشتاق (سمت صفاییه) در دستور کار است.

وی با تاکید بر این که پروژه میدان شهدای هسته‌ای آماده افتتاح و بهره‌برداری است، اظهار کرد: حدود ۵۰۳ میلیارد تومان پروژه فعال داریم که امیدوارم بتوانیم به زودی تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.

کد خبر 485122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.