پیام تسلیت انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان در پی درگذشت علی نکویی

انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان در پیامی درگذشت سید علی نکویی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، پیام تسلیت انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان به شرح زیر است:

انا لله انا الیه راجعون

*من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه....*

با کمال تأسف اطلاع یافتیم بزرگ کنشگر معاصر شهرمان, پرچمدار عدالت و صداقت و صفا *شادروان سید علی نکویی زهرایی * به دیدار حق شتافتند

*ای دل سوی دلدارشو, ای یارسوی یار شو*
بزرگ مردی که در مکتب امام خمینی (ص) بالیده بود و در ارتباط نزدیک با فقیه عالیقدر مرحوم آیت الله منتظری و در کنار مجاهد نستوه حضرت آیت الله طاهری با سلوک خدایی‌اش بیش از نیم قرن علم عدالت خواهی و خدمت صادقانه به مردم را بر دوش کشید و آفتاب روح بزرگ خویش را برای جامعه‌ای که در آن می‌زیست تابان نگه داشت.
آن عزیز صاحب منصب, همواره مسؤولیت را فرصتی برای خدمت می‌دانست و از منافع خویش بخاطر مصالح مردم می‌گذشت

*صفت پیشروان ره عقل*
*آز را پشت سر انداختن است*
آن مسافر سربلند ملکوت در لحظه‌های بحرانی و سخت با توکل و تدبیر, بهترین تصمیم‌ها را می‌گرفت و نظرات راهگشای او افق امیدی برای کاروانیانی بود که پیشتازی آن‌ها را بر عهده داشت. زنده یاد سید علی نکویی که همواره توسن عمر او در تاختن بود حتی در سال‌های اخیر که از بیماری رنج می‌برد و خانه نشین شده بود همچنان مرجع امیدی برای کسانی بود که سال‌ها آزادگی و تعهد اجتماعی وی را وجدان کرده بودند در واقع *آفتابی بود که در گوشه‌ای نشسته بود*.
پیر میکده عشق با شور و شعور و شیدایی, قافله عمر پربارش را به سرمنزل مقصود رساند وبا شایستگی و سربلندی به عهدی که با خدا و مردم بسته بود عمل کرد و در بی کران رحمت الهی آرام گرفت.
ایشان نیک می‌دانست که دل ویرانه‌ای را عمارت کردن بهتر از کاخ برافراختن است و سال‌ها در خدمت محرومان خدایش را عبادت می‌کرد.

*حمد پاک از جان پاک, آن پاک را* که پاداش وی را عاقبت بخیری. قرار داد و نام نیکش را در جریده ابرار به ثبت رساند.
انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان عروج ملکوتی آن مرد روشن ضمیر و نیک آئین را به حضور مردم شریف اصفهان, همه آزادگان و پیشگامان روشنگری, اصلاح طلبان, مجاهدان در راه حق و عدالت و خانواده و بستگان آن نادره دوران, بویژه عزیز سوگوارمان آقای سید حسین نکویی. تسلیت عرض می‌نماید و علو درجات آن بزرگوار به خدا پیوسته را از پیشگاه خداوند کریم آرزومند است.

انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان

کد خبر 485082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.